Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2013

Piosenki

Właśnie szukam jakiś fajnych piosenek dla dzieci. Wszędzie te stare typu "Zuzia lalka nie duża", "Jedzie pociąg" albo Fasolki, a ja chciałam coś nowego. Bardzo fajne są piosenki polecane przez rybkę Mini Mini (szkoda, że nie mamy tego kanału w Tv :( ) i bardzo spodobały mi się piosenki śpiewane przez Aidę. Szkoda tylko, że w większości są to kołysanki, bo wolałabym coś szybszego. Najbardziej podoba mi się "Mucha w mucholocie". Nie wiem czemu nie mogę dodać linku (po wklejeniu pisze że nie znaleziono filmu)?


Kilka miesięcy temu furorę robił wesoły kurczaczek :) K. bardzo lubił go oglądać i ciągle się chichrał :)
Bardzo żałuję, że nie ma wersji po polsku, bo przy okazji Maluszki mogłyby się nauczyć "jak robią" zwierzątka. Widziałam, że są już wersje angielskojęzyczne, niemiecko itd. Może w końcu i po Polsku będzie....


Dzisiaj znalazłam kolejną piosenkę Kurczaka, która nam się spodobała


Jeśli znacie jakieś fajne piosenki dla Maluchów to piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz