Obserwatorzy

sobota, 22 czerwca 2013

Wózek Komeko S-Line- moja opinia

Dzisiejsza notka jest poświęcona mojej opinii o wózku Komeko S-Line. Będąc w ciąży przeglądałam sobie różne wózki. Chciałam, żeby  gondola była zgrabna. Spodobał mi się Komeko i taki też zamówiłam przez Allegro. Jednak teraz żałuję :( Dlaczego? Zapraszam do dalszego czytania.


 
Powyższe dwa zdjęcia pochodzą z internetu



Gondola jest bardzo fajna- zgrabna, można przekładać siedzisko (zagapiłam się, myślałam, że ma przekładaną rączkę, ale to moja wina). 

Przednie koła wózka są mniejsze, skrętne, można je też zabezpieczyć. I tutaj pierwszy minus- gdy je zabezpieczę i jedziemy prostą drogą, delikatnie zjeżdżają na lewo, przez co ciągle trzeba "przesuwać" wózek, żeby nie wjechać do rowu :/ Więc zazwyczaj jadę na skrętnych, ale i tutaj nie jest kolorowo, bo gdy jest nie równo stają w poprzek, nie można dalej ruszyć, trzeba kombinować, zazwyczaj jedziemy chwilę na dwóch tylnych kółkach, póki nie wjedziemy na asfalt (na szczęście tak "nierówno" mamy tylko przed domem)... ;)



Największą jednak wadą jest dla mnie spacerówka.... Nie wiem czy ja nie umiem, czy naprawdę się nie da przełożyć spacerówki, żeby Maluch jechał tyłem do kierunku jazdy (okazało się, że jednak się da, ale jest to trudne i w trakcie spaceru nie ma szans żeby to zrobić)... Gdy wieje wiatr dziecku w twarz, nie ma jak obrócić go w drugą stronę. W budce nie ma "szybki", więc gdy postawimy daszek nie widzimy co robi maluszek. 



A jeśli już mówimy o daszku, to ciągle luzują się śrubki i podczas jazdy budka opada na sam dół. TŻ już 2 razy je dokręcał i ostatnio znowu się poluzowały :/
Fotelik jest przeznaczony dla dzieci 0-10kg. Można go wpiąć w stelaż wózka. My nie mieliśmy takiej potrzeby, więc nie wiem jak się wtedy sprawdza. Jeżeli chodzi o fotelik, to służy nam do tej pory, ale w najbliższym czasie będziemy zmieniać, bo Krystiankowi jest już ciasno i waży już ponad 9 kg.
Hamulec to dla mnie tragedia. Baaaardzo rzadko działa mi tak jak powinien. Wygląda tak jak na zdjęciu
Zazwyczaj naciskam kilkanaście razy i nie chce zaskoczyć :(



Jeśli chce się zapakować złożony stelaż z przypiętą spacerówką do bagażnika, to nie ma szans. Mamy bardzo duży bagażnik i trzeba było złożyć tylne siedzenia, żeby jakoś wlazł. Chociaż jeśli odepnie się spacerówkę i włoży osobno to powinien jakoś wejść. Wiadomo, że nie jest to typowa spacerówka, która składa się jak parasolka, ale jednak miło by było gdyby wózek zajmował mniej miejsca. Nawet jeśli się go porozkłada, to nie wiem jak zabrać go na wakacje pakując do samochodu jeszcze masę innych potrzebnych rzeczy....

Kolor... Jak widać na zdjęciach mam kolor zielony. Aparat niestety przekłamał :( Tak naprawdę kolor jest taki jak na pierwszych dwóch zdjęciach, czyli taki jaki prezentuje nam sprzedający na stronach internetowych.

Podsumowując- według mnie wygląd bardzo na plus, ale jeżeli chodzi o funkcjonalność, a przecież to jest jego głównym celem, to kompletnie się nie sprawdza. Jeżeli jednak miałabym kupować osobno spacerówkę, a osobno gondolę, to jako ta druga wózek jest bardzo fajny.

Jednak za te pieniądze (coś ok. 800zł) mogłabym mieć o wiele lepszy. Bardzo żałuję zakupu i nie polecam. Nawet się zastanawiałam nad kupnem jakiejś spacerówki, ale szkoda mi wydać 400zł na wózek, który może nam długo nie posłużyć, bo pewnie niedługo Krystianek zacznie sam chodzić i nie będzie chciał na spacerach korzystać z wózeczka :)

Daję mu 2/6.



Mój Skarbek ma już pierwszego ząbka :) Nareszcie, bo przecież najwyższa pora ;)


 

4 komentarze:

  1. Ja też nie jestem jakoś bardzo zadowolona z obecnego wózka... No, ale ideałów nie ma :)

    Gratuluję ząbka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej by było przetestować kilka wózków w różnych warunkach i wtedy się zdecydować :) Chociaż idealnego się pewnie nie znajdzie, bo zawsze jest coś do czego się można przyczepić :P

      Dziękujemy ;*

      Usuń
  2. Witam. Mam pytanie jestem w 24 tygodniu ciąży. W prezencie na urodziny dostałam od siostry mieszkającej w Anglii wózek Komeko. Mam pytanie czy do fotelika potrzebna jest baza-tak ,aby zamocować go w samochodzie. Proszę o pomoc-nie wiem czy mam ją kupić ,a przede wszystkim gdzie?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Do fotelika nie jest nic potrzebne, wystarczy go zamontować w samochodzie (przypiąć pasami) i gotowe :) Pozdrawiam :)

      Usuń