Obserwatorzy

piątek, 28 czerwca 2013

Brak weny!

Mam kilka pomysłów na nowe posty, ale jakoś weny brak....
K. nie ma już gorączki, ale nie chce nic jeść. Byłam z nim dzisiaj u lekarza i gardełko czerwone :( Będziemy brać antybiotyk i mam nadzieję, że szybko Mu przejdzie :* Na dodatek zaczął mnie boleć migdał i chyba rozłoży mnie grypa :( Oby nie!
Jeśli chodzi o ostatniego posta i sprawę z torbielem, to gin stwierdził, że najprawdopodobniej było to jajeczko owulacyjne i pan który robił usg mógł się pomylić, bo na monitorze są bardzo podobne, a jak się nie jest ginekologiem, to tym bardziej nie widać różnicy. Za 2 tygodnie mam kolejne usg i się zobaczy. Jednak mam przeczucie, że się okaże, że kamienie w woreczku jednak są i trzeba przeprowadzić zabieg :( Z dwojga złego to chyba wolałabym torbiel, bo to przynajmniej można usunąć farmakologicznie...

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, żeby jednak nie było ani kamieni, ani torbieli! I zdrówka dla Was :*

    OdpowiedzUsuń