Obserwatorzy

czwartek, 20 czerwca 2013

Zaczynamy! :)

Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga, ale jakoś ciągle rezygnowałam. Jednak w końcu się udało :D
Blog będzie poświęcony przede wszystkim macierzyństwu, ale na pewno znajdą się również posty z życia codziennego, kosmetyczne, włosowe itd.

No więc na początek wypadałoby napisać coś o sobie. Mam na imię Monika, od 8 miesięcy jestem mamą cudownego chłopca, który jest dla mnie całym światem <3 (jak każde dziecko dla swojej mamy ;) ) Poza synkiem w moim życiu jest drugi "chłopiec", czyli mój mąż. Zostałam mamą w wieku 21 lat, a żoną w wieku 19, więc stosunkowo wcześnie ;) Jednak od zawsze chciałam wcześnie założyć rodzinę i czuję się spełniona w tej roli :)
Myślę że na początek tyle wystarczy, reszta pewnie wyjdzie w trakcie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz