Obserwatorzy

czwartek, 25 lipca 2013

Zakupowooo

Byłam dzisiaj na zakupach. Dla nas kupiłam tylko pendrive 8gb, bo mamy takiego starego małego, na którym się nic nie mieści.
Za to kupiłam kilka rzeczy Krystiankowi...

Body na zimę z długim rękawkiem kupione w zwykłym sklepie. Idealne pod bluzkę, żeby zimą plecki na wierzch nie wyszły.

Pozostałe rzeczy kupione w Pepco:
Kolejne body z długim na zimę za 9.90zł
Komplecik spodnie i zasuwana bluza z kapturkiem z uszkami :) 19.99zł

Cienka jesienna kurteczka, od spodu ma cieniutki materiał, a z wierzchu taki śliski 19.99zł

Były jeszcze całe granatowe kurteczki, też takie cienkie jesienno-wiosenne po 9.99zł i pluję sobie w brodę, że nie kupiłam, to K. miałby na wiosnę. Ale jutro wyślę TŻta żeby kupił wracając z pracy :D

No i basen z postaciami Disneya o średnicy 122cm kupiłam za 29.99zł również w Pepco. Teraz muszę tylko dokupić piłki na allegro i K. będzie miał suchy basen :)
Na allegro widziałam taki sam basen w zestawie z 75piłkami za 90zł, nawet są za 100zł, a ja dokupię osobno 200piłek za 64zł z przesyłką i mnie to o wiele taniej wyniesie niż tamten komplet, a piłek dużo więcej :)

Właśnie przyjechał kurier z fotelikiem samochodowym dla K. I cholera ma takie malutkie pęknięcie. Niby nie przeszkadza, ale jak się płaci, to się wymaga. Reklamować mi się chyba nie opłaci, bo przesyłkę pewnie muszę sama pokryć :/ Wrr!

1 komentarz: