Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Zakupowo

Niestety sobotnie zakupy nam się nie udały, ponieważ pogoda była okropna i nie chciałam brać Małego na taką pluchę. Byliśmy dzisiaj i garnitur kupiony :) Dodatkowo zakupiliśmy buciki i białe body pod koszulę. Nasz garnitur nie ma muszki tak jak większość, tylko krawat :) K. fajnie w nim wygląda, tak dostojnie <3 Zdjęć nie wkleję na razie bo na wieszaku nie wygląda za fajnie, a zrobienie K. zdjęcie ostatnimi czasy graniczy z cudem więc ubierać go do sesji domowej nie ma najmniejszego sensu.

Chodząc po sklepach w poszukiwaniu skarpetek z silikonową podeszwą (których nie znalazłam :( ) trafiłam na absy YO! Zakupiłam 2 pary i muszę powiedzieć że za tę zawrotną cenę 2,65 (czy coś takiego) za sztukę jak najbardziej się opłaca! W końcu moje dziecko może bez problemu wstawiać bez ślizgania się i przewracania. Naprawdę polecam i sama mam zamiar zakupić jeszcze kilka par do dreptania po domu.

W sobotę Kikuś przyciął sobie paluszki szufladą :( Pech, bo akurat miałam wtedy kupić zabezpieczenia, ale nie pojechaliśmy na zakupy :( Dzisiaj przeżyłam lekki szok, kiedy zobaczyłam, że jedna sztuka kosztuje 5,50, a mnie potrzeba 6 na szuflady i 6 na półki!!! Nie wiem czy akurat trafiłam na takie drogie, czy wszystkie są w takiej cenie, ale jak na razie kupiłam 2 sztuki na te najczęściej otwierane szuflady i będę szukać czegoś tańszego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz