Obserwatorzy

wtorek, 16 lipca 2013

9 miesięcy

Dzisiaj mój mały Skarbek kończy 9 miesięcy <3 Ten czas minął tak szybko :( Jeszcze niedawno wróciliśmy ze szpitala i patrzyłam na tę maleńką kruchą istotkę, a teraz to już kawał chłopa :)
Jak co miesiąc będziemy cykać setki zdjęć, aby później wybrać jedno, na którym będzie go widać (a jak pisałam w poprzedniej notce nie jest to łatwe) i mieć porównanie jak Kiki się zmieniał.

Najważniejsze nowe umiejętności to raczkowanie i stanie z podporą. Pierwsze idzie Mu świetnie, chociaż czasem jak się spieszy, nie nadąża przebierać rączkami i się przewraca. Stanie nie jest jeszcze opanowane do perfekcji, chwieje się jeszcze, ale sprawia Mu to coraz mniej trudności i bardzo chętnie ćwiczy :)

Dalej najważniejsza jest Mama, co mi niezwykle schlebia. Uwielbia jeździć "na barana", a ulubione zabawki to kremy i piłki-goni je po całym pokoju (właśnie zastanawiam się nad kupnem suchego basenu z dużą ilością piłek). Uwielbia targać za włosy, bić po twarzy :p i jak tylko ktoś ma czapkę na głowie, to zaraz mu ją ściąga ;)

Ma 2 ząbki- dolne jedyneczki.

Nosi ubranka w rozmiarze 74/80, pampersy Dada rozmiar 4, butów na razie brak.

Uwielbia słodycze (po Mamie :p) i owoce, szczególnie posmakowały Mu czerwone porzeczki, ale nie pogardzi też czarnymi, żółtymi i malinkami. Od 5 miesięcy hitem jest kaszka mleczno-ryżowa (wszystkie smaki). Ostatnio po przeczytaniu notki u Misiowej Mamy, próbowałam zamienić kupne kaszki na jaglaną, ale K. po kilku łyżeczkach stracił zainteresowanie. W najbliższym czasie podejmiemy kolejną próbę. W tym miesiącu zaczęliśmy jeść dorosłe jedzenie, które nam bardzo posmakowało :) Krystianek uwielbia chlebek, a wczoraj dałam Mu trochę jogurtu i był równie smaczny. Dzisiaj już wtrąbił 1/3 kubeczka ;)

Waga i wzrost nieznane, ale obstawiam 9,5-10kg i ok.74cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz