Obserwatorzy

wtorek, 7 stycznia 2014

Co matka w tym roku chce kupić synowi

Zrobiłam taką małą listę rzeczy, które chciałabym kupić Krystiankowi (sobie też taką listę zrobiłam ;) ). 
Można powiększyć zdjęcie



✔ 1. Drewniane klocki- bardzo podobają mi się takie w stylu pierwszych, ale kosztują ponad 100zł, a jest ich niewiele :( Więc pewnie będą takie zwykłe jak te drugie.
2. Mula
3. i 4. Namiot i tunel- zapewne latem zainwestujemy w coś takiego, będzie świetna zabawa na polku :)
✔ 5. Trójkołowy rowerek- może dla niektórych (większości?) jest badziewny, tandetny itd. ale dla mnie jest ok. a przede wszystkim Mały lubi jeździć na podobnym, który ma jego kuzynka. A ja nie mam zamiaru wydawać kilka stów na naprawdę ładny rowerek, który posłuży nam kilka miesięcy. Wolę potem kupić mu porządny (z pedałami tam gdzie trzeba), na którym będzie uczył się jeździć. Ten trójkołowy to tylko taka rozrywka, więc moim  zdaniem szkoda przepłacać :P Ten zakup planuję na najbliższe dni :)
6. Seria książeczek o Ulicy Czereśniowej- mnie się bardzo podobają, ale nie wiem czy synowi przypadną do gustu, więc zaczniemy od jednej, a potem się zobaczy ;)
7. Seria książeczek Mały chłopiec- książeczki o pojazdach, mamy już 3, zbieramy dalej :)
8. Poczytaj Mi Mamo- pierwszą część już mamy, czas na następne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz