Obserwatorzy

czwartek, 12 grudnia 2013

Powrót?

Po długiej nieobecności postanowiłam jeszcze raz napisać. Miałam zamiar zrezygnować z prowadzenia bloga, ale kilka osób ( :* ) pytało kiedy będzie coś nowego, więc stwierdziłam, że może warto spróbować raz jeszcze. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się zdobyć więcej czytelników :)

Co u nas nowego? Przez te kilka miesięcy troszkę się zmieniło.
Przede wszystkim Krystianek skończył w październiku roczek i jest już prawie dorosłym chłopcem :)
Zaczyna mówić proste pojedyncze słowa. Ulubionym jest "ba" czyli bach, a tyczy się to wielu rzeczy :P Generalnie z tego co zauważyłam chodzi o to że czegoś nie ma. Czyli tradycyjnie (jak u wielu dzieci) jeśli coś spadnie, ale również jeśli skończy się film/piosenka, zgaśnie telewizor itd.
Bardzo mi się podoba jego wręcz maniakalno-obsesyjne (:p) zainteresowanie muzyką. Jak tylko usłyszy jakąś piosenkę, to zaraz tańczy w kółeczko przytupując nóżką, kołysze się na boki albo sprężynuje :) A niech tylko ktoś spróbuje wyłączyć muzykę, to zaraz jest awantura :) Może rośnie mi mały tancerz? ;)

Jutro planuję dodać notkę dotyczącą prezentu, jaki Krystianek dostał od dziadków. Może ktoś jeszcze nie ma prezentu gwiazdkowego i mu się przyda ;)

1 komentarz:

  1. zainfekowałam Cię:) skonstruuj ochronną szczepionkę:) szczegóły tutaj:
    http://zawodkobieta.blogspot.com/2013/12/blogoteka-w-temacie-maego-czowieka.html
    mam nadzieję, że przyłączysz się do naszej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń