Obserwatorzy

piątek, 13 grudnia 2013

Blogoteka w temacie Małego Człowieka

 Zostałam zainfekowana wirusem o nazwie Blogoteka ;)

NAJNOWSZE INFORMACJE Z KRAJU I ZE ŚWIATA:
Blogoteka przybrała na sile.. okazało się, że zainfekowany blog uwalniając się od wirusa zaraża nim trzy kolejne blogi. Zostanie wyeliminowany tylko wtedy, gdy Rodzicielska blogosfera przekaże jego szczep wszystkim pochodnym blogów Parentingowych. 

Działać należy szybko, i bez zastanowienia.. a właścicielka zawodkobieta.blogspot.com odkryła tajemniczy składnik, pomagający w stworzeniu odpowiedniej szczepionki. Dostępny jest on TUTAJ-->KLIK.  

Dodatkowo okazuje się, że szczepionka jest BARDZIEJ SKUTECZNA w przypadku tych blogów, które prócz stworzenia wierszowanej wizytówki zdecydują się również na odpowiedź na pytanie : czym jest dla mnie blogowanie? Odpowiedź należy umieścić na własnym blogu oraz zarazić BLOGOTEKĄ trzech kolejnych, Rodzicielskich blogerów. Następnie na zawodkobieta.blogspot. com pozostawić w komentarzu pod tym postem rymowankę dotyczącą swojego bloga i podpisując się koniecznie linkiem do wirtualnego domu. 
DO DZIEŁA! Niech moc będzie z Wami!



Zaszczyt mam kochani moi 
Zaprosić Was do naszej ostoi.
Tam tata, mama i ich synek
Tworzą wesołą rodzinę.
Mama intensywnie bloguje,
Pisze jak synka wychowuje.
I o tym co lubimy
I nawet że się nudzimy.
Bardzo często się chwali
Co razem dokonali,
Nowo nabytą umiejętnością
I bezgraniczną miłością.
Do zaglądnięcia zachęcamy
I na komentarze czekamy.


Dla mnie blogowanie jest przede wszystkim formą pamiętnika. Mogę zapisać ważne, lub mniej ważne szczegóły dotyczące synka i w każdej chwili wrócić do tego, przypomnieć sobie jakie uczucia mi towarzyszyły w tym czasie. 
Jest to też sposób na "wygadanie się", bo jako matka zajmująca się cały czas swoim dzieckiem nie wychodzę zbyt często "do ludzi" i nie mam możliwości pogadania. 
Blogowanie daje też możliwość poznania wielu naprawdę świetnych ludzi, którzy mają podobne zainteresowania jak ja i dzieci w wieku mojego synka. 
Długi czas nie pisałam postów, ale naprawdę strasznie mi tego brakowało (od dziecka bardzo lubię pisać).... I mam nadzieję, że dalej będę to robić :)

Do zabawy zapraszam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz