Obserwatorzy

niedziela, 1 września 2013

50 faktów o mnie

Wpis powstał z nudów ;)

1. Mam 22 lata
2. Bardzo lubię indyjskie filmy, szczególnie te z Bollywood
3. Urodziłam pierwsze i jak na razie jedyne dziecko w wieku 21 lat
4. Mam o 4 lata starszego ode mnie męża
5. Wyszłam za mąż mając zaledwie 19 lat
6. Chodziłam wtedy jeszcze do szkoły
7. Brałam oddzielnie ślub cywilny i kościelny
8. Mieszkam w domu teściów, chociaż mam nadzieję, że będziemy kiedyś mieszkać sami
9. Mieszkam na wsi
10. Pochodzimy z TŻtem z tej samej miejscowości i mieszkaliśmy od siebie zaledwie 4km, a poznaliśmy się dopiero gdy chodziłam do średniej szkoły
11. Skończyłam technikum hotelarskie
12. Oprócz praktyk w szkole i dorywczych prac jeszcze nie pracowałam
13. Jestem uzależniona od komputera i spędzam przed nim zdecydowanie za dużo czasu
14. W dzieciństwie uwielbiałam czytać książki
15. Moją ulubioną książką jest Miecz Prawdy
16. Uwielbiam również film o tym samym tytule oraz Zaklinacza Dusz i Merlina
17. Nigdy nie rozstaję się z obrączką. Wyjątkiem była ciąża, kiedy się nie mieściła na palec
18. Jestem straszną gadułą
19. W ciąży byłam 2 razy w szpitalu + poród
20. Imię dla synka wybrałam ja- TŻ chciał Franciszek
21. Marzę o psie rasy Basset Hound i dałabym mu na imię Borys
22. Kocham koty i wygląda na to że synek to po mnie odziedziczył
23. Jestem bardzo zakompleksiona i niepewna siebie
24. Uwielbiam Rodzinkę.pl i Przepis na życie
25. Mam tylko jedną bardzo dobrą kumpelę z którą trzymam się od gimnazjum
26. Miałam jeszcze 2 przyjaciółki od podstawówki, ale 2 lata temu obie mnie olały z niewiadomych dla mnie powodów :( Jest mi bardzo przykro z tego powodu :(
27. Mam fioła na punkcie włosów, kosmetyków i ciuchów
28. Uwielbiam słodycze
29. Mam młodszego o 10 lat brata
30. Jako mała dziewczynka chciałam być przedszkolanką
31. Moim marzeniem było zostanie informatykiem, jednak
32. jestem słaba z matematyki
33. i przez to nie zdałam matury
34. Bardzo lubiłam pisać opowiadania i w szkole miałam za nie bardzo dobre oceny
35. Nienawidzę malować paznokci u rąk, ale lubię jak są pomalowane :P
36. Przez 1 dzień miałam kolczyka w nosie
37. Nienawidzę wódki
38. ale lubię wino i piwo z sokiem i smakowe
39. Za dzieciaka grałam na syntezatorze ze słuchu i chyba nawet nieźle mi to szło
40. Jestem za wrażliwa
41. i strasznie uparta
42. Bardzo często obrażałam się na TŻta, ale pracuję nad tym i chyba jest o wiele lepiej
43. Zdałam egzamin na prawo jazdy za 3 razem 23 grudnia 2011r
44. Lubię jeździć samochodem jako pasażer w długą trasę, cieszy mnie to bardziej niż sam cel wycieczki
45. Jako kierowca też lubię jeździć :)
46. Chciałabym mieć jeszcze jedno dziecko
47. Jestem bardzo zazdrosna o TŻta
48. Mam włosy w kolorze jasny blond, ale jeszcze 2 lata temu były czarne :o
49. Popalam w tajemnicy, rodzina o tym nie wie, tylko TŻ
50. I ostatni i najważniejszy fakt BEZGRANICZNIE KOCHAM MOICH DWÓCH CUDOWNYCH FACETÓW <3

8 komentarzy:

  1. punkt 26 najsmutniejszy na świecie ! :( i tak jak napisałam u siebie ,jak będziesz miała ochotę pogadać - pisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :*
      Oczywiście Ty też pisz jak tylko będziesz miała ochotę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Raczej nie będzie, bo brak czytelników, a jak nie ma dla kogo pisać to nie ma sensu...

      Usuń
  3. 1,3,11,16, pisałaś o mnie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam Ci już kiedyś, że mamy sporo wspólnego :)

      Usuń
  4. Dzięki za tyle informacji o Tobie ;-)
    Fajnie Cię tak choć troszkę lepiej poznać ;-) a pod kilkoma punktami moglabym się nawet podpisać ;-)
    I pytanie - kiedy jakiś nowy post się pojawi? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się ten post :) Faktycznie fajnie się dowiedzieć czegoś o osobach które się podczytuje ;)
      Jeszcze dzisiaj powinno się pojawić coś nowego :)

      Usuń